۳-۹-۱. آمار توصیفی ۸۸
۳-۹-۲. آمار استنباطی ۸۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها ۹۰
۴-۱. مقدمه ۹۱
۴-۲. تحلیل توصیفی دادهها ۹۱
۴-۳. تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیهها ۹۶
۴-۳-۱. آزمون فرضیهها ۹۶
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها ۱۱۱
۵-۱. مقدمه ۱۱۲
۵-۲. نتایج به دست آمده ازآمار توصیفی ۱۱۳
۵-۳. نتایج به دست آمده از آمار استنباطی ۱۱۳
۵-۴. نتایج آزمون فرضیات تحقیق و مقایسه نتایج با پیشینه تحقیق ۱۱۳
۵-۴-۱. نتایج آزمون فرضیات اصلی تحقیق ۱۱۳
۵-۴-۱-۱. نتایج آزمون فرضیه اصلی اول ۱۱۳
۵-۴-۱-۲. نتایج آزمون فرضیه اصلی دوم ۱۱۴
۵-۴-۱-۳. نتایج آزمون فرضیه اصلی سوم ۱۱۴
۵-۴-۱-۴. نتایج آزمون فرضیه اصلی چهارم ۱۱۵
۵-۴-۱-۵. نتایج آزمون فرضیه اصلی پنجم ۱۱۵
۵-۴-۲. نتایج آزمون فرضیات فرعی تحقیق ۱۱۶
۵-۴-۲-۱. نتایج آزمون فرضیههای فرعی اول و فرعی پنجم ۱۱۶
۵-۴-۲-۲. نتایج آزمون فرضیههای فرعی دوم و فرعی ششم ۱۱۶
۵-۴-۲-۳. نتایج آزمون فرضیههای فرعی سوم و هفتم ۱۱۶
۵-۴-۲-۴. نتایج آزمون فرضیههای فرعی چهارم و هشتم ۱۱۷
۵-۵. مدل نهایی تحقیق ۱۱۷
۵-۶. پیشنهادها و محدودیتهای تحقیق ۱۱۸
۵-۶-۱. محدویتهای تحقیق ۱۱۸
۵-۶-۲. پیشنهادای کاربردی ۱۱۹
۵-۶-۲-۱. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه اصلی ۱و۲ (تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۱۹
۵-۶-۲-۲. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه اصلی ۳ و ۵ (تاثیر رضایت مشتری بر وفاداری مشتری و تاثیر رضایت مشتری بر حفظ مشتری) ۱۱۹
۵-۶-۲-۳. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه اصلی ۴ (تاثیر وفاداری مشتری بر حفظ مشتری) ۱۲۰
۵-۶-۲-۴. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی اول و پنجم( تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۰
۵-۶-۲-۵. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی دوم و ششم(تاثیر تعهد بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۱
۵-۶-۲-۶. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی سوم و هفتم (تاثیر مدیریت ارتباطات بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۱
۵-۶-۲-۷. پیشنهادهای مربوط با فرضیه فرعی چهارم و هشتم (تاثیر مدیریت تعارض بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۲
۵-۶-۳. پیشنهادهایی برای پژوهشهای آتی ۱۲۳
منابع و مآخذ ۱۲۴
الف) منابع فارسی ۱۲۵
ب) منابع انگلیسی ۱۲۷
پیوستها ۱۳۰
چکیده انگلیسی ۱۵۸
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۲-۱) انواع وفاداری ۵۷
جدول (۲-۲) ابعاد وفاداری ۵۹
جدول (۲-۳) تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه حفظ مشتری ۷۰
جدول (۲-۴) برخی تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه حفظ مشتری ۷۱
جدول (۳-۲) منابع، شاخصها و سوالات پرسشنامه ۸۵
جدول (۳-۳) جدول پایایی سوالات پرسشنامه ۸۷
مطالب پژوهشی درباره : حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه ...