منابع پایان نامه در مورد بررسی و تحلیل تاثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند ...
- سید حسینی سید محمد، ایرانبان سید جواد،(۱۳۸۳) ، استراتژی توسعه محصول جدید رویکردها و یافتهها “، مجله دانش مدیریت، ش ۶۴ ، تهران.
-
- شفیعی نیکآبادی، محسن، (۱۳۹۱) ، چارچوبی برای فرآیندهای مدیریت دانش در زنجیره تامین ، فصلنامه علمی پژوهشی پزوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، زود آیند.
- صلواتی سرچشمه، بهرام، مداح، معصومه ، یزدانیراد، احسان (۱۳۸۷)، چارچوب سیاستگذاری وبرنامهریزی برای حمایت از ایجاد و توسعه بنگاههای کوچک و متوسط، فصلنامه رشد فناوری، شماره ۱۲، صص ۴۹-۳۹ .
- صفرزاده ، حسین، تدین، اعظم، حرمحمدی، مریم ،(۱۳۹۰)، بررسی تاثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی (موردمطالعاتی مراکز بهداشتی و درمانی شمال فارس)، فصلنامه علمی پژوهشی دانشکده بهداشت یزد، سال یازدهم، شماره اول.
- طالب بیدختی، عباس؛ و انوری، علیرضا. ( ۱۳۸۳ ). خلاقیت و نوآوری در افراد و سازمانها. نشریه تدبیر ۲۵-۲۱ .(۱۵۲)۱
- فتحیان، محمد ، احسانی، محمد ، (۱۳۸۵) . چارچوبی برای بکارگیری مدیریت دانش در سازمانهای تحقیق و توسعه کشور ، چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت .
- قاسمی، علی، علمی مقدم، مصطفی (۱۳۸۸)، افزایش رقابتپذیری بنگاههای کوچک و متوسط و تامین مالی آنها با تاکید بر توسعه رویکرد خوشهای، مجله اقتصادص- ماهنامه بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی ، شمارههای ۹۴ و ۹۳ ، صص ۹۰-۷۱ .
- کارلسون ، بو (۱۳۸۳)، فعالیتهای اقتصادی کوچک، فناوری منعطف و پویایی صنعتی، مقاله دوم از کتاب نقش صنایع کوچک در اقتصاد مدرن، ترجمه جهانگیر مجیدی، تهران، موسسه فرهنگی رسا.
- مظفری، مهدی (۱۳۸۶) ، صنایع کوچک در اقتصاد امروز، تهران، انتشارات مازیار.
- معطوفی، علیرضا، تاجدینی، کیهان، آقاجانی، حسنعلی، تاجدینی، کیوان ،(۱۳۸۹)، نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی، نشریه چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۴- پیاپی ۳۷- صفحه۵۷- ۷۱٫
- مانیان، امیر، اصغریزاده، عزتاله، دهقان بنادکی، محمد،(۱۳۹۰)، نقش مدیریت دانش در عملکرد فرایند توسعه محصول جدید پژوهشی پیرامون شرکتهای SME صنعت نرمافزار استان یزد، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره شماره ۳، شماره ۸، پاییز ۱۳۹۰، صفحه ۱۳۳ تا ۱۵۰ .
- مرادی، محمود، ولیپور، محمدعلی، یاکیده، کیخسرو، صفردوست، عاطیه، عبداللهیان، فرزانه،(۱۳۹۲)، بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمانها (موردمطالعاتی: شرکتهای داروسازی و شرکتهای بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران)، نشریه چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۱۳، صفحه ۷۹ تا ۱۰۲ .
- نصرالهی، زهرا؛ طاهری دمنه، محسن؛ و دامکی، علی محمد(۱۳۸۸) . نقش خلاقیت و نوآوری در رشد اقتصادی، دومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی و مهندسی و مدیریت نوآوری ایران، تهران.
- نیلی مسعود، درگاهی حسن، صدیقی کورس، طبیبیان محمد، کلانترنیا سعید، کیمرام فرید، مدرس عبدالحمید، نجمی منوچهر (۱۳۸۲) خلاصه مطالعات طرح استراتژی توسعه صنعتی کشور، تهران، انتشارات علمی دانشگاه صنعتی شریف.
- یوسفی، احسان، فیضی، جعفر صادق، سلیمانی، محمد،(۱۳۹۱)، بررسی تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری (در میان مدیران و کارکنان شرکتهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه). نشریه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، سال اول شماره۳- صفحه ۲۹ تا ۵۱).
- Adams, M. (2004). The PDMA Foundation’s Comparative Performance Assessment Study (CPAS) Results, Comparative Performance Assessment Conference, New Orleans, LA, Product Development Management Association (PDMA).
- Alavi M, Tiwana A. Knowledge integration in virtual teams: the potential role of KMS. Journal of the American Society for Information Science and Technology 2002; 53:1029-37.
- Alavi, M. and D.E. Leidner .(٢٠٠١). Review: Knowledge Management and Knowledge Management Systems: Conceptual Foundations and Research Issues, MIS uarterly ٢۵(١), ١٠٧-١٣۶
- Abernathy, W., and Utterback J. (1978), ‘Patterns of Industrial Innovation’, Technology Review, 80, 41 – ۴۷٫
- Andone I. I. ٢٠٠٩. Measuring the Performance of Corporate Knowledge Management Systems Informatica Economica ١٣ pp: ٢۴-٣١
- Ancona, D. and Caldwell, D. (1987), “Management Issues Facing New Product Teams in High” New York: Free Press.
- Brelade, Sue & Chris Harman, how human resources can influence knowledge management. Launch ISSUE (2001) pp.30-33
- Bates, R., & Khasawneh, S. (٢٠٠۵). Organizational learning Culture, learning transfer climate and perceived innovation in Jordanian organizations. International Journal of Training and Development, ٩, ٩۶–١٠٩.
- Burgelman, R.A., Maidique, M.A. and Wheelwright, S.C. (2001). Strategic Management of Technology and Innovation 3rd edition. New York: McGraw-Hill.
- Baregheh , A., Rowley, J., and Sambrook, S. (2009 ). Towards a multidisciplinary definition of innovation . Management Decision 47(8): 1323-1339.
- Business Dictionaty (٢٠١٠) Available: www.businessdictionary.com/definition/process.html. (٧ Oct ٢٠١٠).
- Brockman, B.K. and R.M. Morgan .(٢٠٠٣). The Role of Existing Knowledge in New Product Innovativeness and Performance, Decision Sciences, ٣۴ No. ٢, ٣٨۵-۴١٩.
- Balachandra, R., Friar, J.H. (1997)., “Factors for success in R&D projects and new product innovation: a contextual framework”., IEEE Transactions on Engineering Management,Vol. 44 No. 3, pp. 276-87.
- Booz., Allen., Hamilton., (1982)., “New Product Management for 1980s”., Booz Allen & Hamilton Inc, New York, 1982.
- Clark K, Wheelwright S.C. Managing New Product and Process Development. Free Press 1993; NY: 457-480.
- Cierpicki, S., Wright ,M., Sharp, Byron.,(2002),” managers’ knowledge of marketing principles :The case of new product development”, Journal of Empirical Generalisations in Marketing Science, Vol.5,pp 771-790
- Chen M-Y. Huang M-J. and Cheng Y-C. ٢٠٠٩. Measuring knowledge management performance using a competitive perspective: An empirical study Expert Systems with Applications ٣۶ pp: ٨۴۴٩–٨۴۵٩.
- Chen, J., Zhu, Z., and Xie, H. Y. (2004). Measuring Intellectual Capital: A new Model and Empirical Study. Journal of Intellectual Capital 5(1): 195-212
- Court A.W, S. J. Culley et al. The Influence of Information Technology in New Product Development: Observations of an Empirical Study of the Access of Engineering Design Information. International Journal of Information Management 1997; 17(5): 359-375.
- Chesbrough, H. (2003). Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology, Harvard Business School Press, Boston.
- Chesbrough, H. (2006). Open Business Models: How to Thrive in the New Innovation Landscape, Harvard Business School Press, Boston.
- Cavusgil, S.T., Calantone, R.J., & Zhao, Y. (٢٠٠٣). Tacit knowledge transfer and firm innovation capability. Journal of Business & Industrial Marketing, ١٨, pp.۶-٢١.
- Clark K, Chew W.B, Fujimoto T. Product development in the world auto industry. Brookings Papers on Economic Activities 1987; 729-771.
- Cooper R.G, Edgett S.J, Kleinschmidt E.J. Benchmarking NPD practices–۱٫ Research Technology Management 2004; 47 (1): 31.
- Cooper R.G. From experience: the invisible success factors in product innovation. Journal of Product Innovation and Management 1999; 16:115-133
- Clarke A. A practical use of key success factors to improve the effectiveness of project management. International Journal of Project Management 1999; 17: 139-145.
- Carmen Otero-Neira, Martti Tapio Lindman, Marı´a J. Ferna´ndez (2008), Innovation and performance inSME furniture industries An international comparative case study, Marketing Intelligence & Planning , Vol. 27 No. 2, 2009 , pp. 216-232.
- Cooper, R.G., (2000), “New product performance: what distinguishes the star products". Australian Journal of Management, 25(1), 17–۴۵٫
- Cheng Ling, Tan1 and Aizzat Mohd. Nasurdin2 (2010): Knowledge Management Effectiveness and Technological Innovation: An Empirical Study in the Malaysian Manufacturing Industry, Journal of Mobile Technologies, Knowledge and Society, Vol. 2010, Article ID 428053, 13 pages
- Desouza,K.C., & Evaristo, J.R. (٢٠٠٣). Global knowledge management trategies. European Management Journal, ٢١, p ۶۴.
- DanaeeFard H. Selseleh M. ٢٠١٠. Measuring Knowledge Management Cycle: Evidence fromIran European Journal of Scientific Research ۴١(٢) ٢٩٧-٣٠٩.
- Davenport, Thomas H. Process innovation: reengineering work through informationtechnology, Harvard business school press, 1993.