Varey R. J., Lewis B.R.; “A broadened conception of internal marketing”; European Journal of Marketing, Vol.33, No. 9/10, ۱۹۹۹.
Vigoda-Gadot, E. Beeri, I. Birman-Shemesh, T. Somech, A. (۲۰۰۷). Group-Level Organizational Citizenship Behavior in the Education System: A Scale Reconstruction and Validation. Educational Administration Quarterly. Vol. 43, No.4, pp. 462-493.
Voima P., Gronroos C.; “Internal marketing: a relationship perspective”; In Baker, M.J., The IEBM Encyclopedia Of Marketing, Cambridge: International Business Press, ۱۹۹۹.
Vroom, V.H., & Yago, AI. ۱۹۹۸. Situation effects and levels of analysis in the study of leadership participation. JAI Press, Stamford, CT.
Vroom, V.H., and Yetton, P. (۱۹۷۳) Leadership and Decision Making, University of Pittsburg.
Williams, L. J. & Anderson, S. E. (۱۹۹۱). Job satisfaction and organizational commitment as predictors of organizational citizenship and in-role behaviors. Journal of management. 17(3): 601-617.
Woods, P, Bennett, N, Harvey, J & Wise, C. ۲۰۰۴. Variabilities and dualities in distributed leadership: Findings from a systemic literature review. Educational Management Administration and Leadership ۳۲(۴):۴۳۹-۵۷.
Wright, N. (۲۰۰۱) Leadership, ‘bastard leadership and managerialism: confronting twin paradoxes in the Blair education project, Educational Management and Administration, 29(3), 275–۲۹۰.
Yukl, G. (۱۹۹۹) ‘An Evaluation of Conceptual Weaknesses in Transformational and CharismaticLeadership Theories’, Leadership Quarterly ۱۰(۲): ۲۸۵–۳۰۵.
Yukl G. (۲۰۰۲). Leadership in Organizations (5th ed.). Upper Saddle River, NY: Prentice Hall.
پیوست ها
پیوست الف) پرسشنامه های تحقیق
پرسشنامه
پژوهش حاضر جهت انجام پایان نامه دوره ارشد در رشته مدیریت انجام می گیرد. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروند سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر رهبری توزیعی در بین کارکنان بانک ملت شعب استان ایلام می باشد. اهمیت این تحقیق از آنجا ناشی می شود که، شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروند سازمانی، می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی و بهبود رابطه بین مدیران و کارکنان و همچنین بهبود رابطه بین کارکنان مفید واقع شود. امید است که نتایج این تحقیق با همکاری شما عزیزان در سیستم بانکی در سطح کلان و بانک ملت در سطح خرد مفید واقع گردد و در سیستم های اداری مربوط به بانک کاربردی و عملی شود. از شما تقاضا می شود با دقت نظر تمام به سوالات زیر صادقانه پاسخ دهید. با اطمینان خاطر از این مطلب که ۱) هویت شما محفوظ خواهد ماند و ۲) اطلاعات به صورت کلی تفسیر خواهد شد، بدون ذکر نام خود، پس از تکمیل سوالات بخش (الف)، با انتخاب یکی از گزینه های: ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵( از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم)، میزان موافقت خود را با هر یک از گویه های مطرح شده در بخش (ب) را تعیین نمایید. از حسن همکاری و علاقه شما به تکمیل این پرسشنامه صمیمانه سپاسگذاریم.
با تشکر فراوان فرشته موسی بیگی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
بخش الف: اطلاعات جمعیت شناختی
۱)جنسیت: مرد□ زن□ ۲)وضعیت تأهل: مجرد□ متأهل□
۳)سن: ۲۰-۳۰ سال□ ۳۰-۴۰ سال□ ۴۰-۵۰ سال□ بیشتر از ۵۰ سال□
۴)سطح تحصیلات: زیر دیپلم□ دیپلم□ کاردانی□ کارشناسی□ کارشناسی ارشد□
۵)وضعیت استخدامی: رسمی□ پیمانی□ قراردادی□ طرحی□
۶)سنوات خدمت: ۱-۵ سال□ ۵-۱۰ سال□ ۱۰-۱۵ سال□ ۱۵-۲۰ سال□ بیشتر از ۲۰ سال□
بخش ب: لطفاً میزان موافقت خود را با هر یک از موارد مطرح شده بیان نمایید (برای هر یک مورد تنها یک گزینه را با نماد علامت بزنید)
پرسشنامه رهبری توزیع شده
کاملاً موافقم | موافقم | نظری ندارم | مخالفم | کاملاً مخالفم | با هر یک از سوالات زیر تا چه اندازه موافق هستید | |
مدیر این بانک کارکنان را تشویق می کند تا در قبال پیشرفت سازمانشان مسؤول و پاسخگو باشند. | ۱ | |||||
بانک استفاده از ایده ها و نوآوری های آموزشی جدید را حمایت می کند. | ۲ | |||||