جدول۵-۳ :سوالات مربوط به میزان معیارهای یکپارچگی ۲۰۲
جدول۶-۳: سوالات مربوط به ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری ۲۰۳
جدول۷-۳: سوالات مربوط به ارزیابی مصرف کنندگان از معیارهای یکپارچگی ابزارهای ارتباطی ۲۰۴
جدول ۸-۳: ضرایب آلفای کرونباخ برای متغیرهای پرسشنامه مدیران و کارشناسان شرکتها ۲۰۶
جدول ۹-۳: ضرایب آلفای کرونباخ برای متغیرهای پرسشنامه مشتریان شرکتها ۲۰۷
جدول۱۰-۳ : مختصات تحقیق ۲۰۸
جدول۱-۴ : مولفه ابزارهای ارتباطی ۲۱۱
جدول۲-۴: مولفه استراتژی ترفیع ۲۱۲
جدول ۳-۴ : مولفه کانالهای توزیع ۲۱۴
جدول ۴-۴ : مولفه ارزش ویژه برند ۲۱۵
جدول ۵-۴ : مولفه معیارهای یکپارچگی(شرکت) ۲۱۶
جدول ۶-۴ : توزیع فراوانی وضعیت سن مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۱۹
جدول ۷-۴ : توزیع فراوانی وضعیت جنسیت مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۰
جدول ۸-۴ : توزیع فراوانی وضعیت سطح تحصیلات مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۱
جدول ۹-۴ : توزیع فراوانی وضعیت سمت مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۲
جدول۱۰-۴: توزیع فراوانی وضعیت سابقه کار مرتبط مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۲
جدول۱۱-۴: توزیع فراوانی وضعیت سن مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۳
جدول ۱۲-۴ : توزیع فراوانی وضعیت جنسیت مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۴
جدول۱۳-۴: توزیع فراوانی وضعیت سطح تحصیلات مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۵
جدول ۱۴-۴ : توزیع فراوانی وضعیت میزان درآمد مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۶
جدول ۱۵-۴: خلاصه اطلاعات جمعیت شناختی ………………………………………………………………………………………………………………………………۲۲۷
جدول ۱۶-۴: تحلیل مسیر شاخص های برازندگی ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند با نقش تعدیل کننده استراتژی کششی- رانشی و کانال توزیع مستقیم و غیرمستقیم ..۲۳۱
جدول۱۷-۴: تحلیل عاملی مربوط به ابزارهای ارتباطی پرسشنامه شرکت ۲۳۲
جدول۱۸-۴: تحلیل عاملی مربوط به استراتژی ترفیع پرسشنامه شرکت ۲۳۳
جدول۱۹-۴: تحلیل عاملی مربوط به کانال توزیع پرسشنامه شرکت ۲۳۳
جدول۲۰-۴: تحلیل عاملی مربوط به ارزش ویژه برند پرسشنامه مشتری ۲۳۴
جدول۲۱-۴: تحلیل عاملی مربوط به معیارهای یکپارچگی ( پرسشنامه شرکت ) ۲۳۴
جدول۲۲-۴: تحلیل عاملی مربوط به معیارهای یکپارچگی (پرسشنامه مشتری) ۲۳۵
جدول۲۳-۴: تحلیل عاملی مربوط به مقولههای تحقیق (روایی همگرایی) ۲۳۶
جدول۲۴-۴: جمع بندی مقوله های اصلی و فرعی ۲۳۷
جدول۲۵-۴ : آزمون کولوموگروف اسمیرنف متغیر های تحقیق ۲۳۸
جدول ۲۶-۴: تحلیل مسیر شاخصهای برازندگی ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند………………………………………………………………………۲۳۹
جدول ۲۷-۴: روابط بین مولفه های ابزارها ارتباطی با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری ……………………………………………………………….۲۴۰
جدول ۲۸-۴ : تحلیل مسیر شاخص های برازندگی ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند با نقش تعدیل کننده استراتژی کششی ۲۴۱
جدول ۲۹-۴: روابط بین مولفه های ابزارها ارتباطی با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری با نقش تعدیل کننده ی استراتژی کششی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۴۲
جدول ۳۰-۴ : تحلیل مسیر شاخص های برازندگی ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند با نقش تعدیل کننده استراتژی رانشی ۲۴۳
جدول ۳۱-۴: روابط بین مولفه های ابزارها ارتباطی با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری با نقش تعدیل کننده ی استراتژی رانشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۴۳
جدول ۳۲-۴ : تحلیل مسیر شاخص های برازندگی ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند با نقش تعدیل کننده استراتژی کششی -رانشی ۲۴۴
جدول ۳۳-۴: روابط بین مولفه های ابزارها ارتباطی با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری با نقش تعدیل کننده ی استراتژی کششی- رانشی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۴۵
جدول ۳۴-۴: تحلیل مسیر شاخص های برازندگی ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند با نقش تعدیل کننده کانال توزیع مستقیم. ۲۴۶
جدول ۳۵-۴: روابط بین مولفه های ابزارها ارتباطی با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری با نقش تعدیل کننده ی کانل مستقیم ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۴۶
جدول ۳۶-۴ : تحلیل مسیر شاخص های برازندگی ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند با نقش تعدیل کننده کانال توزیع غیر مستقیم ………..۲۴۷
جدول ۳۷-۴: روابط بین مولفه های ابزارها ارتباطی با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری با نقش تعدیل کننده ی کانال توزیع غیر مستقیم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۲۴۸
جدول۳۸-۴: تحلیل مسیر شاخصهای برازندگی معیارهای یکپارچگی ابزارهای ارتباطی با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری………..۲۴۹
جدول ۳۹-۴: روابط بین معیارهای یکپارچگی ابزارهای ارتباطی با ابعاد اصلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری………………………….۲۴۹
جدول ۴۰-۴ خلاصه آزمون فرضیه های اصلی تحقیق .۲۵۰
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
طرح های پژوهشی دانشگاه ها در مورد الگوی هم پیوند ارتباطات بازاریابی به منظور ارتقاء ارزش ...