شکل (۴-۱۴) نمای جانبی خرپا بر حسب m 95
شکل (۴-۱۵) نمای فوقانی خرپا بر حسب m 95
شکل (۴-۱۶) نمای تحتانی خرپا بر حسب m 95
شکل (۴-۱۷) نمای فوقانی خرپای زیر ریل بر حسب m 95
شکل (۴-۱۸) : قطار پردیس با ۶ واگن ۹۶
شکل (۴-۱۹) نمایی از پل مدل شده در نرم افزار Abaqus 97
شکل (۴-۲۰) شکل مود اول ارتعاش طبیعی پل ۹۸
شکل (۴-۲۱) اولین فرکانس طبیعی f1 نسبت به طول دهانه L پلهای خرپایی فولاد ۹۹
شکل (۴-۲۲) سرعت قطار در برابر حداکثر خیز وسط دهانه ۱۰۰
شکل (۴-۲۳) موقعیت اعضای بحرانی در قاب اصلی خرپا ۱۰۱
شکل (۴-۴۲) حداکثر تنش اعضای خرپا در برابر سرعت قطار ۱۰۲
شکل (۴-۵۲) سرعت قطار در برابر حداکثر شتاب قائم وسط دهانه پل ۱۰۳
شکل (۴-۲۶) نمای جانبی خرپای سالم ۱۰۴
شکل (۴-۲۷) نمای جانبی خرپای با عضو بحرانی ۱ ۱۰۵
شکل (۴-۲۸) نمای جانبی خرپای با عضو بحرانی ۲ ۱۰۶
شکل (پ۱-۱) ابعاد خرپا ۱۱۶
شکل (پ۱-۲) ابعاد خرپا ۱۱۶
شکل (پ۱-۳) ابعاد خرپا ۱۱۶
شکل (پ۱-۴) ابعاد خرپا ۱۱۶
شکل (پ۱-۵) ابعاد مقاطع ۱۱۷
شکل (پ۱-۶) ستونهای غیر منشوری در پل ۱۱۸
شکل شماره (پ۱-۷) مقطع ستونها ۱۱۹
شکل شماره (پ۱-۸) پارامترهای سطح مقطع ۱۲۰
شکل (پ۱-۹) نقشه آرماتورگذاری فونداسیون پل ورامین ۱۲۵
فهرست جداول
جدول (۳-۱) سرعتهای تشدید برای تیر ساده با طول دهانههای مختلف۵۶] [ ۳۵
جدول (۳- ۲) سختی دینامیکی B طبق معادله (۳-۱۱) و رگرسیون خطی ۴۲
جدول (۳-۳) اولین فرکانس طبیعی پلهای راه آهن، رگرسیون توانی ۴۳
جدول (۳-۴) ضریب در رابطه اندرکنشی [۸] ۵۰
جدول (۳-۵) ضرایب اصلاح [۷] ۵۳
جدول (۳-۶) مقادیر مشخصه برای الگوهای بارگذاری و [۹] ۵۵
جدول (۳-۷) HSLM-A [9] 61
جدول (۳-۸) کاربرد HSLM-A و HSLM-B [9] 62
جدول (۳-۹) درصد میرایی سازه [۹] ۶۳
جدول (۳-۱۰) سطوح راحتی مسافر و حدود شتاب قائم [۶] ۶۵
جدول (۴-۱) مشخصات مصالح ۷۹
جدول (۴-۲) : اطلاعات کامل ابعاد ترنست پردیس بر حسب mm [58] 81
جدول (۴-۳) محاسبات وزن هر چرخ بر حسب ton [58] 82
جدول (۴-۴) اطلاعات سیستم تعلیق بوژی زیمنس [۵۸] ۸۲
جدول (۴-۵) سرعتهای پیشنهادی برای قطارهای سریعالسیر در تحلیل ۸۷
جدول (۴-۶) زمان لازم برای عبور و تحلیل ۹۸
جدول (۴-۷) مقادیر مجاز پارامترهای کنترل صلاحیت باربری پل ۱۰۰
جدول (۴-۸) سرعت قطار در برابر حداکثر خیز وسط دهانه ۱۰۰
جدول (۴-۹) نیروی داخلی اعضای بحرانی در هر سرعت ۱۰۱
جدول (۴-۱۱) سرعت قطار در برابر حداکثر شتاب قائم وسط دهانه پل ۱۰۳
جدول (۴-۱۲) مقادیر نیروهای داخلی موجود در عضو بحرانی ۱ ۱۰۵
جدول (۴-۱۳) مقادیر نیروهای موجود در عضو بحرانی ۲ ۱۰۷
جدول (۴-۱۴) تنش حداکثر عضو بحرانی پل با حذف عضو بحرانی مرحله قبل ۱۰۷
جدول (پ۱-۱) سطح مقطع المان منشوری معادل ۱۲۲
جدول (پ۱-۲) سختی پیچشی ستون منشوری معادل ۱۲۴
فصل اول: مقدمه