۳-۷-۱-۵- ارزیابی نتایج ۶۲
۳-۷-۱-۶- بکارگیری مدل ۶۲
۳-۸- تحلیل خوشهای ۶۳
۳-۹- الگوریتم k-means 64
۳-۱۰-شبکهعصبی ۶۵
۳-۱۰-۱- معماری شبکه ۶۶
۳-۱۱-درختتصمیم ۶۷
۳-۱۲- شاخص مقایسه نتایج خوشهبندی با رویکردهای مختلف ۶۹
۳-۱۲-۱- شاخص مجموع خطای مربعی ۶۹
۳-۱۳- ابزارهای دادهکاوی ۶۹
۳-۱۴- بخش دوم ساختار اجرایی تحقیق ۷۰
۳-۱۴-۱- شناسایی شاخص ۷۰
۳-۱۴-۲- پیادهسازی داشبورد ۷۰
۳-۱۵- ابزار پیادهسازی داشبورد ۷۱
۳-۱۶- نتیجهگیری ۷۱
فصل چهارم: ۷۳
۴-۱-مقدمه ۷۴
۴-۲-فرایند دادهکاوی ۷۴
۴-۲-۱-درک مساله ۷۴
۴-۲-۲-شناخت دادهها ۷۵
۴-۲-۲-۱- دادهها ۷۵
۴-۲-۲-۲- انتخاب دادهها ۷۵
۴-۲-۳- آماده سازی و پیش پردازش دادهها ۷۶
۴-۲-۳-۱- آماده سازی دادهها ۷۶
-۲-۳-۲-پیش پردازش دادهها ۷۷
۴-۲-۴-مدلسازی ۸۲
۴-۲-۴-۱-خوشهبندی ۸۳
۴-۲-۴-۲- خوشهبندی k-means 83
۴-۲-۴-۳- پیشبینی خوشهها ۸۴
۴-۲-۴-۴- پیشبینی با شبکهعصبی ۸۵
۴-۲-۴-۵- پیشبینی با درختتصمیم C5 85
۴-۲-۵- ارزیابی ۸۸
۴-۲-۶- بهکارگیری مدل ۸۹
۴-۳- فرایند طراحی و پیادهسازی داشبورد ۸۹
۴-۳-۱- شناسایی شاخص ۸۹
۴-۴- نتیجهگیری ۹۳
فصل پنجم: ۹۴
۵-۱- مقدمه ۹۵
۵-۲- مروری برفصلهای گذشته ۹۵
۵-۳- دستاوردها و نوآوریهای تحقیق ۹۶
۵-۴- پیشنهادات برای تحقیقهای آتی ۹۷
۵-۵- محدودیتهای تحقیق ۹۸
فهرست منابع ۹۹
فهرست جداول
جدول۲-۱ درجهبندی فنون مختلف دادهکاوی ۳۸
جدول ۲-۲ تعاریف داشبورد در مرور ادبیات ۳۸
جدول ۲-۳ مراحل طراحی داشبورد ۴۹
جدول۳-۱ الگوریتم خوشهبندی ۶۵
منابع پایان نامه با موضوع تدوین شاخصها و داشبورد ارزیابی و پیشبینی پیشرفت تحصیلی ...